top

Raport 2013

Strona Główna arrow Aktualności arrow Weekend Motywacyjny - 09-11 listopad 2012
Weekend Motywacyjny - 09-11 listopad 2012 PDF Drukuj E-mail

W ten wyjątkowo ciepły listopadowy weekend mieliśmy okazje gościć w Warszawie naszych Stypendystów. Tym razem stanęliśmy przed o wiele trudniejszym logistycznie zadaniem, gdyż po raz pierwszy Uczniowie przyjeżdżali do nas z całej Polski i należało precyzyjnie skoordynować ich miejsca i czas odbioru. Weekend rozpoczął się od warsztatów integracyjnych, ponieważ także w przeciwieństwie do lat ubiegłych, nie znali się oni nawzajem. Następnie zjedliśmy wspólną kolację w klimatycznej włoskiej restauracji, a po jedzeniu udaliśmy się na kręgle.

Sobota rozpoczęła się intensywnie od zwiedzania Stadionu Narodowego. W południe odbyła się sesja dyskusyjna z Andrzejem Dethloffem, gdzie Stypendyści stanęli przed trudnym zadaniem prezentacji swoich argumentów i poznali tajniki sztuki perswazji. Pracownicy naszego głównego sponsora, Kancelarii C’M’S Cameron McKenna oraz inne zainteresowane osoby, poświęciły swoją sobotę, aby spotkać się w siedzibie kancelarii z naszymi podopiecznymi i podzielić się z nimi wieloma cennymi doświadczeniami. Spotkanie to było niezwykle motywujące i Uczniowie po wyjściu z niego mówili, że czują się niesamowicie pozytywnie „naładowani” i patrzą teraz w przyszłość o wiele śmielej. Potem kontynuowaliśmy zajęcia integracyjne a wieczorem wszyscy udaliśmy się do kina, aby obejrzeć nowy film o Jamesie Bondzie.

Kolejny dzień rozpoczął się od niezwykle interesującego szkolenia z Robertem Czebotarem, aktorem, który pracował ze Stypendystami nad dykcją i głosem. Po zajęciach przespacerowaliśmy się do Muzeum Narodowego, które udostępniło nam bezpłatne wejście na wystawy. Przepyszny obiad zjedliśmy w restauracji Teatru Syrena dzięki uprzejmości Pani Lidii Sykulak. Stamtąd udaliśmy się do Łazienek, które były ostatnim punktem wycieczki.

Stypendyści opuścili nas pełni nowych doświadczeń, przemyśleń i inspiracji. Mamy nadzieję, że zapamiętają ten wyjazd na długo.

Jeżeli ktoś z Państwa chciałoby pomóc w finansowaniu nauki jednego z uczniów Fundacji zapraszamy do Mecenatu Edukacyjnego